Monday, December 10, 2012

Գաբրիել Գարսիա Մարկես: Մտքեր սիրո մասին

Ես սիրում եմ քեզ ոչ թե նրա համար, թե ով ես դու, այլ նրա համար, թե ով եմ ես, երբ քեզ հետ եմ:

Ոչ ոք արժանի չի քո արցունքներին, իսկ ով որ արժանի է` երբեք չի ստիպի քեզ լացել:

Միայն այն, որ ինչ-որ մեկը չի սիրում քեզ այնպես, ինչպես դու ես ուզում որ քեզ սիրեն, չի նշանակում, որ նա քեզ ամբողջ իր հոգով չի սիրում:

Իսկական ընկերը նա է, ով կբռնի քո ձեռքը և կզգա քո սիրտը:

Մարդուն ամենավատ կարոտելու ձևը` նրա կողքին լինելն է, և գիտակցելը, որ նա երբեք քոնը չի լինի:

Երբեք մի դադարիր ժպտալ, նույնիսկ երբ տխուր ես: Ինչ-որ մեկը կարող է սիրի քո ժպիտը:

Մի գուցե այս աշխարհի համար դու պարզապես մարդ ես, սակայն ինչ-որ մեկի համար` դու մի ողջ աշխարհ ես:

Մի ծախսիր ժամանակդ այն մարդու համար, ով չի ձգտում անցկացնել այն քեզ հետ:

Գուցե աստված ուզում է, որ մենք հանդիպենք ոչ այն մարդկանց, մինչև որ հանդիպենք այն միակին, որպեսզի երբ դա կատարվի, մենք շնորհակալ լինենք նրան:

Մի լացիր, որովհետև դա ավարտվել է: Ժպտա, որովհետև դա եղել է:

Միշտ կլինեն նրանք, ովքեր ցավ կպատճառեն քեզ: Պետք է հավատալ մարդկանց, պարզապես մի քիչ զգույշ եղեք:

Դարձիր ավելի լավը և ինքդ հասկացիր, թե ով ես դու, մինչև որ հանդիպես նոր մարդու և հուսաս, որ նա կհասկանա քեզ:

Այդքան ջանքեր մի թափիր` ամենալավը միշտ հանկարծակի է լինում:

1 comment:

  1. Բժիշկ Դոնը խոստացավ օգնել ինձ հետ բերել նախկին ամուսնուս, և ի զարմանս ինձ, ամուսինս վերադարձավ 5 օր հետո, և այժմ մենք միասին ենք ապրում սիրով և երջանկությամբ, նա նաև օգնում է իմ ընկերներին, օգնության համար դիմեք բժիշկ DAWN-ին. WhatsApp +2349046229159
    *Եթե ցանկանում եք հետ բերել ձեր նախկին սիրեկանին:
    *Եթե ցանկանում եք ինչ-որ մեկին ձեր կյանք ներգրավել:
    *Եթե պետք է մաքրման ծես.
    *Եթե Ձեզ անհրաժեշտ է հղիանալ կամ բուժել անպտղությունը:
    *Եթե ձեզ հաջողակ կախարդանք է պետք հաղթելու համար:
    *Եթե ցանկանում եք վերականգնել ձեր գողացված գույքը.
    Կապվեք նրա հետ WhatsApp-ով` +2349046229159

    ReplyDelete